Wednesday

berlin: the short cut to elegance



16 comments :

  1. amazing! i love her pixie crop & her unassuming little canvas tote <3 all these surfacing of amazing girls in pixie haircuts is tempting me so much to have my tresses snipped

    ReplyDelete
  2. Her coat is amazing! Love the slouchy look

    ReplyDelete
  3. that looks really elegant...pure chic :)

    ReplyDelete
  4. Wow. She looks perfect: the coat, the rolled up sleeves, the red lipstick. Oh yeah, that hair!

    ReplyDelete
  5. Hi,
    der Look ist eigentlich typisch für München, aber der haircut ist so Berlin.
    Cooles zweites Portrait.

    Liebe Grüße aus München,
    Lina

    ReplyDelete
  6. Oh! Wie wunderbar!
    Jemand, der weiß, woher ihr wunderschöner Mantel stammen könnte?

    http://alma-d-k-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. welch hübsche, junge dame!

    http://motisu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Bellissima, she's beautiful!!!

    ReplyDelete
  9. i WISH i had the courage to chop off the long locks...she looks so casual, so pretty :)

    gi.

    www.dirtylaundryandeverythingelseiairdry.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. also ich meine, ich hätte den mantel bei weekday gesehen ...

    ReplyDelete
  11. ich traf sie vor 2 wochen im berghain, sie war schwedin wenn ich mich richtig erinnere & unglaublich schön.

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. schöne sache mit den schwarz-weiss varianten, gefällt mir sehr.
    überhaupt mag ich deine auswahl.

    ReplyDelete